Silencio
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Mechanika pojedynków

Go down

Mechanika pojedynków Empty Mechanika pojedynków

Pisanie by Narrator Wto Lut 18, 2014 7:56 pm


► Ataki ofensywne - rzucamy kością dwa razy; pierwszy, kością Powodzenie, oznacza czy zaklęcie zostało wykonane poprawnie (jedno oczko - tak, dwa oczka - nie), drugi, kość Zaklęcie, siłę trafienia (ile punktów należy odjąć od punktów życia, pod spodem przelicznik). Każdy trafiony użytkownik musi odliczać punkty zgodnie z otrzymanymi obrażeniami (najlepiej robić to w postach, pilnujcie bo Admini będą sprawdzać!). W momencie, gdy ilość punktów równa będzie zero, uznajemy że postać mdleje i nie jest zdolna do dalszej walki.
Najlepiej kością rzucić przed napisaniem posta, a jeśli nie to należy zedytować go z opisem efektu.
UWAGA! W przypadku użycia Zaklęć Niewybaczalnych po rzucie kostką nie edytujemy postu jak przy zwykłym ataku, a czekamy na posta Narratora. Aby obyło się to bez czekania, prosimy o wiadomość do kogoś z Administracji.
► Ataki rozbrajające i unieruchamiające - rzucamy kością Powodzenie jeden raz. W przypadku zaklęć unieruchamiających czas unieruchomienia wroga jest zależny od poziomu (przelicznik poniżej) i trwa wyznaczoną ilość tur, czyli wymianie postów przez wszystkich uczestników z wyłączeniem osoby unieruchomionej.

Poziom I:
• obrażenia - liczba oczek;
• tury - 1.
Poziom II:
• obrażenia - liczba oczek + 0,5 liczby wyrzuconych oczek;
• tury - 2.
Poziom III:
• obrażenia - liczba oczek + 0,75 liczby wyrzuconych oczek (zaokrąglamy do dołu);
• tury - 3.
Poziom IV:
• obrażenia - podwojona liczba wyrzuconych oczek;
• tury - 4.
Narrator
Narrator


Liczba postów : 288

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach